Авги Л. Лайлакиду,
Причини, мерки и превантивни
практики за изоставане и отпадане от училище...................6
Вероника И. Иванова,
Mетоди и подходи за работа
при деца и ученици със специфични нарушения
на способността за учене.....................................................25
Ивелина Атанасова, Симона Ангелова, Стела Георгиева,
Ролята на ментора в център
за настаняване от семеен тип .............................................37
Владислава К. Христова,
Хелън Келър: „Историята
на моя живот“ и силата на духа...........................................45
Мариета А. Маринова,
Личността на Димитър Кацаров
и идеята му за „особеното“ дете...................................................52
Глория Цв. Костадинова,
Падение и самозабрава
в Алековия разказ ,,Пази, боже, сляпо да прогледа“............59
Павлина Павлова, Развитие и образование в моя роден
град – II ОУ „Иван Вазов“ гр. Вълчедръм.............................64
Николай Марков,
Развитие на образователната
и културна дейност в град Лясковец през XIX век..............68
Анжелика А. Кахриманова,
Развитие на екологичната
компетентност у учениците от началното училище............81
Ивайло М. Иванов,
Интерактивни технологии
за формиране на екологична култура при
деца билингви......................................................................92
Марияна В. Василева,
Учителите за функциите
на природата като игрово-образователно пространство
за развитие на компетенции
в предучилищното детство ................................................103
Катя. Д. Христова,
Oтражението на пандемията
върху обучението в начален етап и върху детството
на децата............................................................................125
Иван С. Николов,
Проучване мнението и интересите
на учениците към занимания по хокей на трева...............137
Марина С. Маринова,
Tерапевтични методи и подходи
при нарушения нa орално-моторните и хранителните
механизми..........................................................................146
Никол Вл. Йорданова,
Възможности и решения за
изграждане на ефективно партньорство детска градина –
семейство...........................................................................162
Ива Димитрова,
„Pитанки“. Детски стихотворения
от Петя Кокудева................................................................172
Вилиана И. Найденова, Нелина В. Боянова,
Съпроводът
с детски музикални инструменти в урока по музика
(1. – 4. клас)........................................................................182