Силвия Светославова.
Взаимодействие на образователните институции
с родителите........................................................................................ 15
Станислава Георгиева.
Развиване на функционална грамотност като подготовка
за предизвикателствата на живота.
„На какво ни учи математиката?“
и „Кога ще ми трябва това?............................................................. 27
Магдалена Ангелова.
Стимулиране на креативност и повишаване интереса
на учениците в часовете за Занимания по интереси................ 39
Росица Трифонова.
Мотивационни и вдъхновяващи практики
в часовете по Занимания по интереси, свързани
със здравословния и екологичния начин на живот .................. 49
Петя Иванова.
Повишаване на образователните резултати
чрез дигитализация на образователния процес
в начален етап..................................................................................... 61
Мария Стоянова.
Мотивиращият учител: умения и практики
за вдъхновяване на учениците ........................................................ 71
Яна Халачева.
Изкуството да вдъхновяваш. Уменията на учителя
в подкрепа на ученическата мотивация ...................................... 87
Даяна Бойкова.
Стимулиране на мотивацията за учене
по английски език в трети клас чрез създаване
на книжка “MY FIRST BOOK”......................................................... 101
Таня Белинова.
Добри практики при преподаване
на български жестов език в начален етап.................................... 113
Сезгюл Бадева-Мичова.
Повишаване на знанията,
уменията и компетентностите чрез ангажиращи уроци
по български език и литература.................................................... 133
Мартин Лазаров.
Приложение на Building Information Modeling (BIM)
софтуери в теоретичното обучение .............................................. 145
Венцислав Начев.
Квантовите технологии – ново измерение
в STEM обучението............................................................................ 159
Изабела Тодорова.
STEM урок на тема: „Описание на герой от разказа
„Косачи“ на Елин Пелин – VІ клас“.............................................. 171
Таня Симеонова.
Повишаване на знанията, уменията и компетентностите
на учениците в образователния процес
по математика в шести клас ........................................................... 183
Елена Билюкова.
Повишаване на знанията, уменията и компетентностите
на учениците в образователния процес....................................... 189
Евелина Шуманска.
От мотивация до резултат: Как дигиталните ресурси
преобразяват ученето в началните класове?............................... 201
Десислава Илиева-Николова.
Изкуственият интелект в помощ на учителя и ученика:
съвременни практики в начален етап .......................................... 213
Георги Стоев.
Математиката като глобална компетентност............................. 223
Николай Ковачев.
Креативни методи и дейности в обучението
по история и география на ученици
от мултикултурна среда................................................................... 241
Тодор Георгиев.
Методи за мотивиране и вдъхновяване на ученици................. 253
Стоян Павлов.
Педагогически компетентности за мотивация
и вдъхновение в STEM/ STEAM контекст:
иновативни стратегии и приложна практика............................ 259
Стефка Йорданова.
Повишаване на знанията, уменията и компетентностите
на учениците от гимназиален етап при участието
им в литературни научно-образователни семинари................ 265
Кристина Андонова.
Дигитално-емоционално наставничество:
Иновативен модел за ранна интервенция
при когнитивни и социално-емоционални дефицити
в контекста на дигиталното поколение........................................ 275
Цецка Александрова.
Използване на изкуствения интелект
за повишаване на знанията, уменията и компетентностите
на учениците в образователния процес....................................... 289
Денислава Йовчева, Мартина Георгиева.
Заедно за подкрепа и мотивация на детската личност –
добри практики от образователния процес ............................... 299
Габриела Георгиева.
Разгадаване на кода на Земята:
от данни към прогнозиране на земетресения ............................ 307
За авторите ........................................................................................ 319