Иво ИНДЖОВ
Държавата и финансирането на медиите: България и средиземноморският медиен модел........... 7
Бисера ЗАНКОВА
Взаимодействие между медийната и правната култура и въздействието им върху системата за
регулиране на медиите в България...................................................................................................... 22
Юлия ВЛАДИМИРОВА
Популярна култура, пол и държавен социализъм: списание „Жената днес“.................................. 33
Диляна ТОНЧЕВА
Образът на пресата и журналистиката на страниците на в. „Мир“ (1919–1944): резултати от
количествен контент анализ ................................................................................................................ 39
Ивайло САПРАВЛИЙСКИ
Образът на медиите и журналистиката на страниците на сп. „Български журналист –
журналистика и общество“ (1959–1996): резултати от количествен контент анализ.................... 49
VARIA
Калин КАЛИНОВ
Доверието като фактор за успеха на публичната дипломация......................................................... 55
Вальдемар ЖАК
Информационная геополитика и политическая пропаганда в
СМИ Российской Федерации............................................................................................................... 64
Ралица КОВАЧЕВА
Сатира или „фалшиви новини“ – не е лесно да откриеш разликата................................................ 74
Катя МИХАЙЛОВА
Търговската „четвърта власт“ в предизборните кампании 2014–2019............................................ 83
Александър ХРИСТОВ
Ефективност на ПР по отношение на продажбите. Платените публикации................................... 99
Авторите на броя.................................................................................................................... 105
Изисквания към авторите........................................................................................................ 107