Албена Костадинова
Теоретико-приложни
аспекти на проблемно развиващото обучение в практическата подготовка на
студенти бакалаври от специалност „Социална педагогика“
.............................................................. 7
Виктория Иванова
Характеристики и
социалнопедагогическа подкрепа на деца в конфликт със закона
...........................................................................................
15
Гергана Иванова
Изследване на някои
психически особености при лекоатлети в начален
етап.........................................................................................................
31
Деница Ценкова
Сътрудничество между
педагогическите специалисти в Център за специална образователна подкрепа като
подход за съвместно преподаване в приобщаваща обучителна
среда.................................................. 38
Десислава Христова
Исторически преглед
върху познанията за аутизма и неговите особености в развитието на деца и
ученици ....................................................... 43
Десислава Николова
Специфика на
езиково-говорното развитие при деца с детска церебрална парализа
...............................................................................
58
Десислава Гешева
Усъвършенстване на
практическото обучение на студентите от специалност „Медицински козметик“ чрез
ефективно междуинституционално взаимодействие
............................................................ 64
Доника Божкова
Място на иновативните
подходи и дигиталните технологии в началното училище.............................................................................................
69
Искра Лечева-Бахчеванова
Ролята на екипа от
цнст в живота на лицето с увреждания............................... 79
Искрена Тотева
Родителите като партньори на
училището в реализиране на образователните цели – анализ на анкетно проучване
относно ефективността на учебния процес, протичащ в групите за целодневно
обучение
........................................................................................
86
Марин Кукумеев
Системата „тежкоатлет –
щанга“ – възможности за автоматично
управление...................................................................................
96
Марияна Тодорова
Дисциплината „Обстикълс“ –
ново предизвикателство в модерния петобой..............................................................................................
105
Панайотис Скарас
Овластяване на лица с
увреждания: Холистичен подход към рехабилитация, образование и включване на
заетост – част II.................. 110
Румен Раев
Системата на началното
образование в България от Освобождението до 1944
г.........................................
117
Светослав Берчев
Преподавателят като лидер
в аудитория ............................................................. 131
Свилена Димитрова
Интегрирано STEM обучение
в часовете по занимания по интереси – теоретико-приложни
аспекти....................................................... 139
Цвета Галунова
Методически насоки за
обучение на треньори по шахмат и психологическо и социално въздействие върху
децата.................................. 147
Цвета Галунова
Шахмат срещу агресия
..........................................................................................
157
Янита Велева
Дейностният подход за
формиране на умения за устойчиво развитие в обучението по технологии и
предприемачество в началното
училище.............................................................................................
168
Албум......................................................................................................................
177