СЪДЪРЖАНИЕ
АВТОРСКИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ТЕХНОЛОГИИ
Пламена Радева-Овчарова, Методически модел
на организирана форма по образователно направление
„Околен свят“, тема „Срещи в зоопарка“.........................................................9
Йозлем Павловска, Методически модел на организирана форма
по образователно направление „Български език и литература“,
тема „Житената питка“ .......................................................................................30
Боряна Боянова, Методически модел на организирана форма
по образователно направление „Конструиране и технологии“,
тема „Коледни играчки“ .....................................................................................41
Ралица Тодорова, Методически модел на организирана форма
по образователно направление „Конструиране и технологии“,
тема „Лети, лети стрела“.....................................................................................45
ЛОГОПЕДИЧНИ СЕСИИ
Боряна Боянова, Логопедична сесия, тема „Автоматизация
на звук „ш“ в сричка „шу“ ..................................................................................51
Анита Кръстева, Логопедична сесия, тема „Диференциация
на звук „с“ и звук „ш“ в думи, съдържащи един от двата звука................58
МОДЕЛИ НА ИГРИ, ИГРАЧКИ, ОБРАЗЦИ, ДЕМОНСТРАТИВНИ МАТЕРИАЛИ
Боряна Боянова, Дидактична игра „Чуй и отгатни“...................................65
Боряна Боянова, Дидактична игра „Зара хвърли,
буква постави“ ................................................................................67
Боряна Боянова, Дидактична игра „Тайните букви“ .................................70
Йоанна Йорданова, Диляна Трифонова, Декор за театър
на маса „Медената питка“ .................................................................................72
Ралица Тодорова, Диана Станчева, Дидактична игра
„От какво пониквам?“ .........................................................................................73
Ралица Йорданова, Калия Окова, Дидактична игра
„Намери мама“ .....................................................................................................75
УЧЕБНИ ПРОЕКТИ
Боряна Боянова, Учебен проект
„Частна алтернативна детска градина“ ...........................................................79
Мелиса Шефкетова, „Екопатрули в детската градина –
малки добринки за зелено бъдеще“ (екологичен проект за деца)...........94